Fottos, Fottos


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...




So, P ist wieder da! Habe mein 1kg-Fotospielzeug heute bekommen und bin dank 3,2,1...meins nun Besitzer einer F828! Bin natürlich gleich losgezogen um ein wenig zu knippsen, naja, es ist schwieriger als ich gedacht hab. Egal, dafür ist sowas wie ein Lernprozeß ja da. Bin jetzt grade bei Joe, da mein Zugang streikt. Wenn ich mal in die Uni fahre, schreib ich wieder mehr. Bis dahin, die ersten Fotos von P!




P



Aussicht vom Schloß



Weg zum Schloß



Baum am Weg zum Schloß


Eigentlich noch mehr, aber ich brauch erstmal n vernünftiges Script für Bilder
so long
P


1 Responses to “Fottos, Fottos”

  1. Blogger A. Fimiani 

    Malaysian bloggers attacked
    It was only a matter of time before the ruling powers in Kuala Lumpur began their assault on the only public domain in Malaysia - the Internet.
    Surfin' online I found your blog, really a good job!
    I'm going to bookmark you to get the news I think are relevant to my project!

    I have a better bureau business consolidation debt site/blog. It pretty much covers better bureau business consolidation debt related stuff.

    Come and check it out if you get time :-), Every advice would be really very much appreciated!

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Über P!

  • I'm P!
  • From Marburg, Hessen, Germany
  • 23 Lenze Japanwissenschafler Schnacker Weit weg! immer in Bewegung bleiben
  • My profile

Vorherige P-osts

Archive

Links


ATOM 0.3